Spook

ADMIN
  • Content count

    290
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

31 Excellent

About Spook

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 11/18/1986

Personal Information

  • Oyun İçi Adı Spook
  • Takım Adı Running Dead
  • Takım Tagı [RD]

Recent Profile Visitors

4,404 profile views
  1. Spook Armbands

    Spook Armbands is a simple mod. This mode adds new Armbands to your server. Currently contains 24 Countries Flag Armband, 1 Individual Logo Armband and 4 Individual Clothing. But new Armbands and Clothing will be added in the future. Also let me know what Armbands and Clothing you want added. (Example: Any Country, Any Hero and Your Clan Logo / Name) Server Owners: NOTE: This is required on both client and server to function. Requires equalModRequired = 1; to be set in serverDZ.cfg. Be sure to copy the provided Key from Keys to your Keys folder. This runs a Unique Key that varies from my other mods, this is to prevent some issues of the way signature checks work. Country Armband Classnames: SPK_Armband_AT SPK_Armband_AU SPK_Armband_BE SPK_Armband_BN SPK_Armband_BR SPK_Armband_CA SPK_Armband_CCCP SPK_Armband_CZ SPK_Armband_DE SPK_Armband_FI SPK_Armband_FR SPK_Armband_GR SPK_Armband_HU SPK_Armband_IT SPK_Armband_KEK SPK_Armband_NL SPK_Armband_NZ SPK_Armband_RU SPK_Armband_SE SPK_Armband_SU SPK_Armband_TR SPK_Armband_UK SPK_Armband_US SPK_Armband_YG Individual Armband Classnames: SPK_Armband_MYLO Individual Clothing Classnames: SPK_Shirt_GrimParade_Grey SPK_Shirt_GrimParade_Purple SPK_Shirt_GrimParade_Pink SPK_Shirt_GrimParade_Blue PERMISSION IS NOT GRANTED FOR THIS MOD TO BE INCLUDED IN A "SERVER PACK" or "MOD PACK". Use a Collection if you want to include this mod on your server for your users. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1627811046
  2. Obfuscate PBO (PBO Şifreleme) Hazırladığınız Arma 3 Mission dosyalarınızı veya herhangi bir PBO dosyanızı şifreleyerek içeriğini hırsızlardan koruyabilirsiniz. Şifrelemek istediğiniz PBO dosyasını bize gönderin, şifreleyip size geri yollayalım. PBO dosyanızı yollayın. Şifreleme işlemi tamamlandığında sizi bilgilendiririz. Ödemeyi yaptıktan sonra şifreli PBO dosyanızı size teslim ederiz. DeObfuscate PBO (PBO Şifre Çözme) Herhangi bir nedenle şifrelediğiniz pbo dosyanızın kaynağını kaybettiyseniz, şimdi onu geri yükleme şansınız var! Bizimle irtibata geçin sizin için şifreli pbo dosyanızın şifresini çözüp size geri yollayalım. Şifreli PBO dosyanızı yollayın. Şifreyi çözdüğümüzde sizi bilgilendiririz. PBO dosyasının içeriğini parola korumalı bir zip dosyasında size yollarız. Ödemeyi yaptıktan sonra Zip dosyasının şifresini size göndeririz. İletişim için PM yollayabilirsiniz. @Spook
  3. Bu yazı, siz değerli oyuncularımıza Breaking Point MOD ta seçip oynayabileceğiniz ırkların özellikleri ve oynanışı hakkında detaylı resimli bilgilendirme yapmaktadır. FACTIONS (IRKLAR) Özet olarak ırklar ile ilgili oyuncu davranış kuralları: Breaking Point'te kesin bir "rol yapma kurallı" yoktur. Herkes istediği gibi çeşitli ırklarla oynamakta ve ona yaklaşmakta özgürdür. Oyuncular, seçtikleri ırkla istedikleri gibi oynamakta serbesttir ve bu da karma grup oyunlarına yol açabilir. Irklarına bakmaksızın yabancılara dikkatlice yaklaşın. Aynı ırktan olmanız diğer oyuncunun size dostane yada düşmanca yaklaşacağı garantisini vermez.Eksi puan almayı göze alarak sizi öldürebilir. Bazı ırk özellikleri henüz oyunda aktif değildir. Eğer Factions (Irk) kurallarına göre oynamazsanız bir HAİN olacaksınız. Ve herkes sizin peşinize düşecek. Ranger: Haydutlara ve avcılara karşı savaşırlar, sulak alanlarda yeni düzen kurmak ve halkını korumak isterler. Ajantajları: Her seviyede gelişen vücut zırhı. Tıbbi malzemelere ve Ranger Medic Paketine maksimum seviyede ilk erişim. Özel sohbet kanalı. Nomads and Survivalists ırkları ile müttefik. Dezavantajları: Müttefiklerini öldürdüğü için ağır cezalandırılır. Sınırlı envanter kapasitesi. Yardım: İmha: Outlaw Kıyamet sonrası dünyadaki haydutlar ve eşkıyalar, yasadışı sadakatleri sadece kendilerine aittir. Başka hiç kimse ile müttefik değillerdir. Kaynaklar ve kontrol için başkalarından çalmayı ve savaşmayı tercih ediyor. Avantajları: Daha büyük askeri kasalar inşa edebilirler. Düşük profilli, yüksek kapasiteli sırt çantalarına ve ırkına özgü I.E.D. blueprint planı ve üzerine bir el bombası ile respawn olur. Özel sohbet kanalına erişim. Outlawlar önce ateş açıp daha sonra soru sorma konusunda daha az ciddi cezalar alırlar. Dezajantajları: Maksimum seviyede patlayıcı ekipmanının yanı sıra başlangıç malzemeleri sınırılıdır. Dostunu düşmanını ayırd etmesi zordur. Yardım İmha Nomad Gezginler ve açık hava adamları, Nomad lere ateş edilmediği sürece, genellikle yardımseverdirler. Karada yaşamayı ve müttefiklerine yardım etmeyi tercih ederler. Ve diğer kötü ırklara daha hazırlıklılardır. Avantajları: Gelişmiş iyileştirme yeteneği. En üst seviye Nomad ler için muazzam ilk hayatta kalma malzemeleri ve yüksek kapasiteli bir Nomad Alice Pack. Özel sohbet kanalı. Range ve Survivalist ırkıyla müttefiktir. Dezavantajları: Müttefiklerini öldürdüğü için son derece ağır ceza alırlar. Özellikle de kendi ırkları olan Nomad leri... Yardım İmha Hunter Çılgınlar ve deliler, eski askeri veya çılgın kurtulanlar, Bir Hunter gördüğünüzde ne pahasına olursa olsun kaçmalısınız. Peşinde oldukları tek şey, diğer avcılar da dahil olmak üzere herkesi sorgusuzca öldürmek !!! Avantajları: Hunter ların diğer ırklar gibi Hain damgası yemez ve puan kaybetme korkusu yoktur. Önlerine geleni sorgusuzca öldürebilir. Seviye atladıkça daha yüksek kapasiteli kıyafetlerle oyuna başlar. Yakaladıkları oyuncuyu daha yüksek puan almak için bağlayıp keserek can cektirerek öldürebilirler. Dezavantajları: Bir oyuncu öldürdüklerinde diğer ırklara göre daha az puan alırlar. Yüksek seviye Hunter lar çevresel olmayan sebeplerden dolayı öldüklerinde puan kaybederle. Yardım İmha Survivalist Survivalistler, Breaking Point'in görünmeyen pasifistleridir, ancak gerektiğinde diğerleriyle etkileşime girerler - bazen ilk etapta diğer taraf onlardan haberdar olamaz. Avantajları: Diğer oyuncularla etkileşime girmeden sadece hayatta kalarak puan kazanabilirler. Daha yüksek seviyelerde devasa stok kapasitesine, bayıltıcı silahlara ve ghillie suit lere sahip olurlar. Ranger ve Nomad lerle müttefiktir. Onların sohbet kanallarını görebilir. Dezavantajları: Müttefik ırklarının hainleri dışında öldürme puanı kazanmazlar. Her türlü ölümde puan kaybetmelerinin yanı sıra müttefiklerini öldürdüklerinde aşırı puan kaybederler. Yardım İmha Engineer Bu ırkın varlığı tartışmalıdır - Duct Tape ve bir Tin Can ile tamir edilmiş bir marş motoru veya tek bir atıştan sonra gökten düşen bir uçak gördüğünü iddia eden vahşi söylentiler ve başıboş kurtulanların hikayelerine dayanmaktadır... Undead Salgınla zombi olmuş, özellikle eski kardeşlerini avlayan vahşi bir kurtulan. Undead oyuncuları yaygın zombilerden kolayca ayırt edilemez ve gelişmiş yırtıcı yeteneklere sahiptir. Avantajları; Sunucudaki mevcut bir zombinin yerine geçerek ölümsüz olarak doğarlar. Geliştirilmiş dayanıklılık ve duyular; karanlıkta görmek, yaşayanların kalp atışlarını duymak, zombi ordularını kontrol etmek. Diğer zombilerden ayırd edilmesi zor. Bu benzeri görülmemiş bir sürpriz unsuru sağlayabilir. Dezavantajları; Envantere, araçlara, gruplara veya sohbete erişemez. Bu ırkı seçebilmek için, Outlaw ve Hunter ırklarınızı maksimum seviyeye getirmiş olmalısınız. Ayrıca sadece sunucu nüfusunun %20 si ile sınırlıdır. Independent Oyunun gerçek şakacıları. Bağımsızdırlar. Sadece kendilerine uyumludur. Ancak karakter ilerlemesi yoktur. Seviye atlamaz. Bu ırka güvenmek her zaman bir kumar olarak kabul edilebilir. Avantajları: Tüm kısıtlama ve cezalardan arınmış, diğer ırkların ilerlemesini etkilemek için bağımsız bir ayı olarak oynar. Haritada bulunan tüm kıyafetleri giyebilirler. Ghillie, Askeri Üniforma hatta bir eşofman. Dezavantajları: Başka herhangi bir ırkı öldürdüğünde az miktarda puan alır, bu da herkes için adil bir oyun ortamı sağlar. Seviye atlamaz. SEVİYE ATLAMA Çoğu ırk, düşmanlarını öldürmek ve müttefiklerine yardım etmek gibi eylemlerle ilerleyen bir seviyeleme sistemine sahiptir. İlerlemesi olan tüm ırklar için üç seviye vardır: Level 1: 0 - 1999 Puan Level 2: 2,000 - 4,999 Puan Level 3: 5,000 - 6,000 Puan Irk puanları 6,000 le sınırlandırılmıştır. Her ırk ve her seviye, oyuncuların net bir şekilde tanımlanmasını sağlayan ve gerçek zamanlı olarak otomatik olarak ayarlanan benzersiz bir görünüme sahiptir. Oyuncular ayrıca müttefikleri öldürmek veya düşmanlarına doğrudan yardım etmek gibi ırklarına zararlı veya etik olmayan eylemler yaparak puan kaybedebilirler. Büyük veya ardışık ırk puan kaybı, oyuncunun bu ırk için puan değerinin eksiye düşmesine neden olabilir, böylece eski müttefikleri gibi kendi ırklarının haini olur. Hain durumu da müttefik bir oyuncunun yaralanmasına neden olur. Bu durum 30 saniye sonra müttefik bir oyuncuya zarar vermek için puan kaybının, suçluyu negatif noktalara getirmemesi koşuluyla ortadan kalkar. Oyuncunun ırk puanları negatif kalırken, orijinal ırklarının olumlu olduğu düşünülen eylemlerle kendilerini kurtarıncaya kadar otomatik ve kalıcı bir hain olarak değerlendirilirler. Irkların negatif değeri -3.000 ile sınırlandırılmıştır. Bir hain, ırkına özgü herhangi bir sohbet kanalında konuşma veya dinleme yeteneğini kaybeder. Kıyafetleri otomatik olarak ve anında, kanun dışı bandana ya da bekçi şapkası gibi ticari marka kıyafetlerinden yoksun olan kanlı birinci seviye görünüme dönecektir. Tüm hainler, asıl ırk üyelerine, müttefiklerine ve diğer hainlere öldürülmesi durumunda puan şeklinde bir ödül verilir. En büyük puan kazancı her zaman oyuncunun kendi ırklarının hainini öldürmesi sonucu verilir. Yardım Eylemleri Gıda Vermek Su Vermek Painkillers Vermek Bandaj Kullanmak Pansuman Yapmak Morfin Kullanmak Cerrahi Operasyon Yapmak Düşman ırklarına yardım etmek, oynanan ırkın ve verilen yardımlara bağlı olarak puan kaybına neden olabilir. Başka bir oyuncuya yardım etmek, oyun içi sahtekarlıktan etkilenebilir, bazen başarılı olmak için birden fazla deneme gerektirir. Bir oyuncuya tıbbi yardım verdikten sonra, tekrarlanan kasıtlı yaralanmalarla hızlı sömürünün önlenmesi için bir bekleme süresi de vardır. Yıkıcı Eylemler Oyuncu köpekleri öldürmek veya bağırsakları açmak için ilerleme veya gerileme şu anda uygulanmamaktadır. Yıkıcı faaliyetler, diğer oyunculara ya da mülklerine karşı alınan aşağıdaki zararlı oyuncu eylemlerinden oluşur. Araçları imha etme - aracı kullanan son oyuncunun ırkları tarafından belirlenir Oyuncu yapımı konteynerlerin yok edilmesi - eşyayı yapan oyuncunun hizasına göre belirlenir Hainleri öldürmek Oyuncuları öldürmek - puan kazanmak veya kaybetmek, öldürülen oyuncunun seviyesine bağlıdır. Oyuncuları kesmek Oyuncuya ait köpeklerin öldürülmesi ve kesilmesi Dost veya müttefik ırk ilişkilerine sahip oyunculara yönelik yıkıcı eylemlerde bulunmak genellikle küçük veya ağır puan kaybına neden olurken, düşman ırkı oyuncularını ve mallarını elimine etmek için ılımlı bir kazanç sağlar.
  4. Arma 3: Breaking Point MOD

    Breaking Point MOD, ARMA III Motorunu temel alan bazı PVE etkileşimlerle PVP' ye odaklanan bir Zombie Survival Modudur. Mod ile ilgili detaylı bilgiyi yazımızda bulabilirsiniz. BU MOD İLE NELER YAPABİLİRSİNİZ ? Modun sistemi geregi hem pvp tadını, hem survival oyun tadını hem de role play oyun tadını aynı anda alabilirsiniz. Factions adı verilen Irk Sistemi ile bizlere 8 farklı karakterle oyuna başlama imkanı sunar. 8 farklı karakterin her birinin birbirinden farklı özellikleri bulunmaktadır. Adam öldürerek, hayvan öldürerek, diğer bir oyuncuya yardım ederek ya da sadece hayatta kalmayı başararak seçtiğiniz ırka puan kazandırarak seviye atlatabilir, her seviye atladığınızda extra özellik kazanabilirsiniz. Modern ve tarihi gerçekçi Silahlar, Mühimmat ve Breaking Point için özelleştirilmiş olan bir dizi Tıbbi teçhizat ve eşyalar içerir. Kalıcı Araçlar, Helicrashes ve Yardım Paketi Dropları gibi sunucu etkinliklerini içerir. Evlerin ve Depların kapılarını kilitleyebilir, kilitli evlerin içerisine dolap, kutu kurabilir ve bu kutuların içerisine sahip olduğunuz tüm malzemeyi saklayarak koruma altına alabilirsiniz. Kilitlediğiniz evlere güvenlik kamerası döşeyebilir, kapısına patlayıcı tuzak döşeyebilirsiniz. Evlerin içerisine kurduğunuz depolama dolapları, ev kilitlendiğinde görünmez olmaktadır. Bu sayede evinize bug ile biri girse bile hiçbir eşyanızı çalamaz. Bir köpek sahiplenip sizin dostunuz olmasının yanı sıra, sizinle beraber hayatta kalmak için düşmanlarla savaşmasını sağlayabilirsiniz. HİKAYESİ: Enfeksiyon, 2012 yılının başlarında Doğu Avrupa’da ilk kez ortaya çıktıktan 20 yıl sonra, 2035’ti. Hükumetler salgını önlemek için mücadele etmeye başlamıştı ancak salgın çok hızlı bir şekilde yayılmaktaydı. Vatandaşlar, insanoğlunun birleştirilmesi gereken bir zamanda keskin, sosyal ve ideolojik bölünmelere neden olan hükumetlerine olan inancını kaybetmişti. Enfeksiyon 6 ay içinde hızlıca yayılmıştı ve her bir Ülke bu enfeksiyon yüzünden düştükçe, Akdeniz' in kalbinde yaşama elverişli bir ada olduğu söylentisi kulaktan kulağa hızla yayılmaya başlamıştı. Söylentilere göre bu ada yaşamak için tamamen elverişliydi. Özel Askeri Şirketlerin (PMC) çalışmaları sonucu yeterince militarize edilerek salgından kaçıp sığınmak için ana karadan yeterince uzağa taşınmıştı. Bu sığınmacılık fikri, salgından kurtulan binlerce insan için tek umut haline gelmişti, ancak dış dünya ile herhangi bir iletişim aracı olmadan, hiç kimse onlara geri dönmelerini söyleyemezdi. Dedikodu, adanın ilk salgından sadece 2 yıl sonra düştüğü gerçeğine rağmen yayılmaya devam etti. Çaresiz hayatta kalanlar, son umutlarını hayatta kalma konusunda küçük bir umut vaat eden bu terk edilmiş adacık üzerine bağlamışlardı. Ama yine de savaştılar. Bazıları adaya karşı, çoğu birbirlerine karşı ve hepsi de kaderlerine karşı. GENEL BAKIŞ ? Breaking Point, ARMA 3 motorunu temel alır, ancak temel hasarın gelişmiş hasar hesaplaması veya rüzgar gibi balistik üzerinde etkisi olan özel özelliklere ve mekaniğine sahiptir ve tamamen yeni birçok mekanik, eşya ve oyun özelliklerine sahiptir. Oyuncular, terk edilmiş, eskiden ağır militarize edilmiş bir adada az miktarda donanıma sahip ekipmanlara sahip bir kurtulanın rolünü üstlenirler. Doğu Avrupa kaynaklı gizemli bir enfeksiyon, ana kara nüfusunu yok etti ve oyuncu karakterini tedirgin etti, eskiden bir sığınak olarak düşünülen ada, bazıları düşmanca, bazıları da yardımsever olan kurtulan insanlar tarafından dolduruldu. Karakterlerin tek amacı ıssız çevrede hayatta kalmak! Bunun haricinde diğer düşman oyunculardan ve zombilerden korunmak, ölmemek için öldürmektir. Diğer kurtulanlarla sağlanabilecek olan tek uzak temas, eğer varsa, oyuncunun seçtiği faction chat kanalıyla sağlanmaktadır. Direct Chat iletişim ve ilgili kanalların yanı sıra başka hiçbir oyun içi iletişim kanalı yoktur. Ek olarak, oyuncular grup sistemini yakındaki oyuncularla birlikte gruplamak için kullanabilir, yanlarında kendilerini korumaları için köpekleri evcilleştirebilir, bu köpekleri saldırı ve savunma moduna alarak diğer oyunculara saldırtabilirler. FACTIONS (IRK SİSTEMİ) Breaking Point' teki oyunculara, bazıları doğrudan karşı olan, bazıları herkese karşı daha tarafsız ya da düşman olan gruplardan birini temsil etme seçeneği sunulur. Faction sisteminden (Irk Sistemi) çıkmak isteyen oyuncular Independent Irkını seçerek oynamayı tercih edebilirler. Diğer tüm Factionlar (Irklar), ileri seviyedeki oyunculara daha hızlı level atlama süreci, daha iyi ekipman ve diğer yetenekler gibi özel yetenekler kazandıran bir ilerleme sistemine sahiptir. Factionlar (Irklar) 4 Seviye yükselebilir. Örneğin oyuna Level 1 Hunter Irkı olarak başlarsınız. Puan kazandıkça Levelinizi arttırabilirsiniz. Leveliniz her arttığında extra özellikler kazanırsınız. Çoğu faction (ırk) ayrıca, faction (ırk) amaçlarına aykırı olduğu düşünülen eylemler için oyuncuları cezalandırıcı bir sisteme de sahiptir. Aynı ırktan olan oyuncular birbirlerine saldırırsa eksi puan alarak hain olabilir. Hain olduğunuzda karakterinizin kıyafeti değişir ve diğer tüm oyuncular sizin hain olduğunuzu bilir. Bu durumda aynı ırktan olan bir oyuncu sizi öldürse bile eksi puan almaz. Bu cezalandırma sistemi karakterinizin level atlamasında sizi geriye götürecektir. Level 3 olan bir karakteriniz bir anda Level 1 e gerileyebilir. O nedenler aynı ırktan olduğunuz kişileri vurmadan önce 2 kere düşünmenizi tavsiye ederiz. Bununla birlikte, bir hain olmak, “yanlış” ya da kural dışı oyun oynamaktan dolayı cezalandırmak değildir. Tüm oyuncular, faction (ırk) sisteminden veya yönetimin alt kümesinden bağımsız olarak uygun gördükleri herhangi bir duruma veya gruba nasıl yaklaşacaklarını seçebilirler. Faction (Irk) sistemine yaklaşmanın yanlış ya da kural dışı bir tarafı yok, sadece farklı sonuçlar var. FACTION LİSTESİ (IRK LİSTESİ) Engineer - Araç odaklı bir ırk. Hunter – Kendi ırkı dahil, diğer tüm oyuncuları avlayan katiller. Independent – "yalancı-ırk" level almaz, ceza almaz. Ne uzar ne kısalır Nomad – Hayatta kalmak ve gezmek için gayretlidir. Outlaw – Kendi ırkı hariç herkesle savaşan, çekinmeden öldürebilen ırk. Ranger – Nomad ve Survivalist ırkı ile dost olan kıyamet sonrası kolluk kuvvetleri. Survivalist – Her ne pahasına olursa olsun çatışmadan kaçınmayı tercih eden gizli yalnızlar. Undead – Ortalama bir zombi den daha güçlü ve daha hızlı hale gelebilen ırk. Irklar ve özelliklerine sçağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. EKİPMANLAR Kıyamet sonrası birkaç dakikadan uzun süre hayatta kalmak isteyen oyuncuların kendilerini silahlandırması gerekir. Breaking Point, neredeyse hepsi gerçek dünyadaki modelleri ile bire bir aynı olan yüzün üzerinde silahtan oluşan geniş bir silah yelpazesine ve bu silahlar için özel olarak tasarlanmış namlu ucu, susturucu, kabza ve optik gibi özelleştirilebilir eklentilere sahiptir. Breaking Point te modern silahların yanı sıra daha çok eski zaman silahlarına ağırlık verilmiştir. Hayatta kalanlar ayrıca çeşitli yelek ve sırt çantaları giyebilirler. Faction (Irk) sistemi benzersiz kıyafetler ve başlangıç ekipmanlarıyla üst düzey oyuncuları ödüllendirirken, bağımsız Irk adada bulunan benzersiz kıyafetleri bulabilir ve kullanabilir. Breaking Point ayrıca, katanalar, kürekler, atılabilir enfekte iğneler, çekiçler ve çöp kutuları, ayrıca yaygın patlayıcılar ve Outlaw Irkına özgü çok amaçlı bir I.E.D patlayıcı içerir. Mod aynı zamanda hayatı tehdit eden yaraların, kanamanın, enfeksiyonun ve diğer rahatsızlıkların tedavisinin yanı sıra açlık ve diğer ihtiyaçların ve ilgili malzemelerin temel uygulanmasını içeren gerçekçi bir tıbbi sisteme sahiptir. ARAÇLAR Araçların simülasyonu ARMA 3 oyununun büyük bir bölümünü oluşturuyor ve araçlar Breaking Point te de mevcut. En büyük haritalarda, 60' tan fazla araç türü bulunabilir. ARMA 3 ana oyunda bulunan günümüz araçları görünümleri medeniyetin çöküşünden sonra Breaking Point te yıpranmıştır. Ayrıca çalışmaya devam etmeleri için sık sık tamir edilmeleri gerekiyor. Ek olarak, helicrashes (helikopter enkazı) ve care pack (yardım paketleri) ni tüm haritada bulabilirsiniz ve oyunculara yüksek seviye ekipman, silah ve malzeme sağlayabilir. İNŞAAT (BASE YAPIMI) Oyuncular kasa ve kutu gibi çeşitli depolama nesnelerinin yanı sıra, harita üzerinde bir evin kapısını kilitleyerek haven olarak adlandırılan güvenli bir ev oluşturabilirler. Havens, mevcut binaların içine inşa edilir ve bir anahtar kodla kilitlenir. Uzun süre boyunca oyuncu etkileşimi olmadan bile kilitli kalabilir. Kilitlediğiniz evin içine kurduğunuz depolama nesneleri sadece evin kilidi açıkken görünür. Ev kilitlendiğinde bu nesneler görünmez olur. Dolayısıyla siz oyunda değilken biri herhangi bir şekilde bug kullanarak eve girmiş olsa bile yapabileceği tel şey tekrar bug la evden çıkmaya çalışmak olacaktır Kilitlediğiniz evin içerisine yemek pişirmek için ocak kurabilir, güvenliği arttırmak için güvenlik kamerası kurabilir, siz yokken birisi bug ile içeri girmesin diye kapıya patlayıcı tuzak yerleştirebilirsiniz.
  5. Bu rehber size hem DayZ Armbandlarının hem de Spook Armbands Mod Armbandlarının sunucuda nasıl craftlanacağını detaylı bir şekilde resimli olarak anlatmaktadır. Bu rehber size Armband (Kol bandı) yapımını öğretecektir. ORJİNAL DAYZ ARMBANDLARI NASIL YAPILIR? Gerekli Malzemeler: 1x Raincoat 1x Kesici eşya (Knife, Hatchet, Axe) Nasıl Yapılır ? Raincoat ı elinize alın, daha sonra envanterinizdeki bıçağı sürükleyip Raincoat ın sol tarafında yazan Combine yazısının üzerine götürüp bırakın. Daha sonra mouse un sol tuşuna basın ve karakterin animasyonu bitene kadar basılı tutmaya devam edin. İşlem sonunda Hangi renk Raincoat kullandıysanız o renkte bir Armband yerde sizi bekliyor olacaktır. SPOOK ARMBANDS LARI NASIL YAPILIR? Gerekli Malzemeler: 1x Raincoat 1x Kesici eşya (Knife, Hatchet, Axe) Nasıl Yapılır ? Üstte anlatıldığı şekilde Raincoat ı elinize alın, daha sonra envanterinizdeki bıçağı sürükleyip Raincoat ın sol tarafında yazan Combine yazısının üzerine götürüp bırakın. Açılan ekranda yapmak istediğiniz Armbandı seçmek için mouse un sol tuşuna 1 kere basarak Armband isimlerini değiştirin. Yapmak istediğiniz Armband geldiğinde Sol tuşa basılı tutarak animasyonun bitmesini bekleyin. Animasyon bittiğinde seçtiğiniz Armband yerde sizi bekliyor olacaktır. Not: Herhangi bir Raincoat ile (Kırmızı, Siyah, Pembe vs..) tüm Spook Armbands ları craftlayabilirsiniz. Craft Listesi: Kırmızı Raincoat = Kırmızı Armband ve Tüm Spook Armbandslar Mavi Raincoat = Mavi Armband ve Tüm Spook Armbandslar Pembe Raincoat = Pembe Armband ve Tüm Spook Armbandslar Sarı Raincoat = SarıArmband ve Tüm Spook Armbandslar Turuncu Raincoat = Turuncu Armband ve Tüm Spook Armbandslar Yeşil Raincoat = Yeşil Armband ve Tüm Spook Armbandslar
  6. Running Dead DayZ Sunucu Hakkında !

    Evet stamina açıldı.
  7. Biz Running Dead Ekibi olarak DayZ için önce harita yapmaya başladık. Daha sonra çeşitli modlar geliştirmeye başladık. Ve bunları test etmek için bir sunucu açtık. Sunucu Türkiye lokasyonlu olduğu için DayZ Server List te en üstte çıkıyordu. Bu yüzden açtığımız gün 30 40 kişi birden sunucuya girdi. 2. gün 70/70 oldu. Biz de bir anda baya şaşırdık bu duruma. Zaten sunucu yurt dışına kapalıydı ve tüm bu oyuncular Türk tü. Hal böyle olunca biz de Türk oyuncular bir arada oynasın keyif alsın diye sunucuyu açık tutmaya karar verdik. Hatta bu yüzden bir zamanlar arkadaşımız sandığımız bazılarının sunucusu adam olsun diye destek verdiğimiz halde biz sunucu açınca bizi kendilerine rakip görerek discord kanallarından banladılar. Sanki Türkiyede başkası Dayz sunucusu açamazmış gibi Halbuki bizim ne rakip olma düşüncemiz, ne de birilerinin oyuncu sayısını düşürme düşüncemiz vardı. Maddi açıdan bir gelir elde etmediğimiz için böyle birşeye ihtiyacımız da yok zaten. Bu kişiler şu an hali hazırda discord kanallarında sürekli yalan söyleyerek oyucnularını ellerinde tutmaya çalışmaktadır. Bunun bir çok örneği mevcut. Mesela bir tanesi; Sunucusu dolduğunda discord kanalında şöyle bir yazı yazdı. "Bilmem Ne.Net sunucusu Gametracker da dünya genelinde ki 5000 dayz sunucusu arasından 45. sıraya girmiştir. Herkese teşekkürler" (Tam olarak böyle olmasa da bunun gibi birşeydi yalan olmasın) vs vs gibi bir yazı 1. si gametracker dünyadaki tüm dayz sunucularını otomatik listelemez. Kim kendi sunucusunu eklerse o listelenir. Şu an bile baktığımızda hali hazırda gametracker da online dayz sunucu sayısı toplamda 530 (3 eksik / 3 fazla) dur :)) Bir diğeri; "Bu zamana kadar sunucumuza gire 6000 küsür oyuncuya çok teşekkür ederiz." . . . Bu mesajı detaylıca açıklamıycam bile. Çünkü dünya genelinde toplamda 11.000 online DayZ oyuncusu var. Oda hafta sonları ulaşılan rakam. Hafta içi daha düşüktür muhtemelen. Bu 11.000 in 7000 i senin sunucuna mı girdi yani? Detaylı açıklamıycam dedim ama dayanamadım yine açıklayayım Biliyorsunuz Dayz de Nick değiştirmek sıkıntılı. Herkes Survivor, Survivor(1), Survivor(8) gibi nicklerle oyuna giriş yapıyor farkında olmadan. Survivor(4) olarak sunucuya giriş yapan bir oyuncu restarttan sonra eğer o nick te başka bir oyuncu sunucudaysa otomatik olarak Survivor(5) olarak nicki belirleniyor ve o şekilde sunucuya dahil oluyor. Daha sonraki günlerde girdiğinde Survivor(15) oluyor mesela. Bu sebeple yine aşağıdaki resimde göreceğiniz üzere (Player Database kısmında) 1 oyuncu birden fazla oyuncu gibi listelenmektedir. Böylece sunucuya toplamda 200 300 tekil oyuncu giriş yapmışsa 2 ayda total rakam 5000 6000 gibi görünüyor. Bu yine her zamanki gibi dayz nin bir problemi. Ancak burada asıl konu, sunucu sahiplerinin sırf elinde oyuncu tutabilmek için bilerek isteyerek oyuncularına yalan söylüyor olması. Biz her konuda neyse onu söyledik bu zamana kadar hiç yalan söylemedik. Vaad ettiğimiz herşeyi de yaptığımız düşüncesindeyim. Bu sunucunun şu an public olarak açık olması tamamen tesadüf sonucu olmuş bişeydir yani. Bir anda okadar çok oyuncu girmeseydi bizde açık tutmazdık. Sunucu açma düşüncemiz yoktu zaten. Hemen hemen bir çok özelleştirilmiş eklentiyi ilk önce biz sunucumuza ekledik. Kimisini kendimiz kodlayarak geliştirdik ve sizlere sunduk. Trader Mod ve Airdrop modu gibi bir çok modun yapımcısı bizim arkadaşlarımız. Bu modlar geliştirildiğinde dünya üzerinde bu moda sahip 5 test sunucusundan biri Running Dead sunucusuydu. Hep ilkleri yapaya çalıştık. Şu an DayZ Epoch MOD un geliştirilmesine başlandı. Bittiğinde muhtemelen yine Running Dead sunucusu dünya üzerindeki DayZ Epoch MOD a sahip ilk 5 test sunucusundan birisi olacak. Bunun dışında test sunucumuzda (Hava aracı) Helikopter in testlerini yapmaya başladık. Sonrasında deniz için bir Bot tasarımı geliştirmeyi düşünüyorduk vs vs vs.. Şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki Running Dead DayZ sunucusu şu an hali hazırda var olan DayZ sunucularından kat kat üst seviyededir. (Bu bir ego değil tamamen benim kendi fikrim) Özellik, ping, stabillik, optimizasyon ve teknik destek açısından ben daha hepsinin bir arada olduğu bir dayz sunucusunda oynamadım. Mutlaka birşey eksikti. Ve en önemlisi muhattap bulamıyorduk. Bir sıkıntı olduğunda dc kanalına gittiğimizde cevap alamıyorduk. Biz elimizden geldiğince hrkesle özel olarak ilgilendik. Ama gel gelelim nedenini bilmediğimiz sebeple sunucunun popülasyonu git gide düştü. Bunda büyük ölçüde dayz nin payı olduğunu düşünüyorum. (Base silinmeleri, araçların laglı gitmesi, araçların kaybolması, sunucu çökmeleri, zaman zaman artan pingler...) Açıkçası ben de o kadar emek verdiğim baseim silinse oyunu bırakırdım yani Böyle böyle millet oyunu bırakınca siz de şuan max 10 kişiyle oyun oynuyorsunuz. Size de yazık DayZ nin "OLMUŞ!" denilebilmesi için Min. 1 Max. 3 seneye ihtiyacı var bence. Sunucu bir süre daha açık kalacak. Ancak ilerleyen günler için düşüncelerimiz ya Arma 3 Exile MOD ya da Arma 3 Breaking Point MOD sunucusu açmaktır. Yada ikisi birden. Bilemiyorum :)) Sunucu ile ilgili ekip olarak düşüncelerimiz bu yöndedir. Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. (Bu kadar uzun bir yazıyı böyle bir cümleyle noktalamazsam olmazdı :D) Running Dead Ekibi adına Spook . . .
  8. DÜZELTMELER: Bazı tuş kombinasyonları değiştirildiğinde tüm tuşların çalışmama sorunu düzeltildi. Kameranın sucan çıkarken yada yokuştan çıkarken farklı açıya kayması. Yüz dokularının ve sakalların doğru ayarlanamayışı. Yakındaki oyuncuların neden olduğu donma sorunu. Ateş ettikten sonra silahın ucunun parlama sorunu. Sunucu performansının düşmemesi için düzeltme girişiminde bulunuldu. Uzun süre bekledikten sonra kuyruktan atılma. Workbench ve oyun versiyonu arasındaki uyumsuzluk. Bellek tabanlı sunucu çökmesi Oyuncu tabanlı çökme problemi. Sunucu tabanlı çökme problemi. Kurtlarla mücadale ederken karakterin sıkışması sorunu düzeltildi. Oyun içi işlemlerle ilgili istemci / sunucu hataları. Arkaplandaki yağmur sesinin duyulamaması. Spawn olan araçlardaki tekerleklerin kurşun geçirmez olamsı. Araçtan çıkarken yada koltuk değiştirirken aracın uçması/kayboılması. Ağaçlara / çalılıklara düşen öğeler alınamamamsı. (Toplama eyleminden ziyade envanterde sürükle ve bırak yönteminin kullanılması gerekebilir) Oyuncularda yaşanan desync sorunu. Silah kullanımı ile ilgili hata mesajları. Sunucu performansını artırmak için daha fazla değişiklik yapılması. Sunucu kapanma aşamasında iken oyuncuların bunun ortasına bağlandığında sürecin doğru şekilde bitmemesi sorunu. AYARLAMALAR: Giriş konfigürasyonunda küçük değişiklikler. Randering, özellikle aydınlatma sistemindeki değişiklikleri değiştirdi. Kar yağışı tekrar yağmura çevrildi. Sunucu performansını iyileştirmek için sunucu tarafı aydınlatma sistemi Ek sunucu performansı düzeltmeleri Daha düşük sunucu kare hızlarında otomobilin geliştirilmiş dengesi. Tekerleksiz arabanın stabilitesini arttırdı. Deri eldiven rengi Hayvanlar ve silahlar için iç sesler (kuyruklar) Mayın öldürme bölgesi. BİLİNEN HATALAR: Sunucu çökmeleri sonucu kalıcı bir silinme (BASE SİLİNMESİ) sorunu hala devam etmektedir.
  9. Running Dead MOD

    ANA KARA İLE ADA ARASINA KÖPRÜ EKLENDİ Oyunda henüz deniz araçları olmaması sebebi ile ana kara ile Skalisty Island arasına köprü inşa edildi. Artık aracınızla adaya geçip orayı da kullanabileceksiniz.
  10. Running Dead MOD

    OTOMATİK VİTES EKLENDİ Artık arabalar otomatik vites değiştiriyor.
  11. Running Dead MOD

    YENİ CRAFTLANABİLİR EŞYALAR Moda eklediğimiz bir yeni özellikle, artık craftlanmayan bazı eşyaları craftlayabileceksiniz. Şimdilik craftlayabileceğiniz eşya listesi aşağıda verilmiştir. Zamanla bu listeye yeni itemler eklenecektir. Base Tabelası 1x MetalPlate 10x Nail Christmas Tree 1x WoodenLog 1x PlantMaterial Map 1x Pen 1x Paper Red Barrel 5x Metal Plate 50x Nail Well Pump 3x Metal Plate 30x Nail
  12. Running Dead MOD

    ARTIK DİKENLİ TELLER SÖKÜLEMİYOR Daha güvenli baseler için gece gündüz çalışıyoruz. Running Dead MOD a gelecek olan güncellemede artık tıpkı kapı kilitleri kesilemediği gibi, duvarlara bağlanmış dikenli teller de pense ile çıkartılamıyor.
  13. Running Dead MOD

    Radyatör hali hazırda zaten cebe çantaya vs konabiliyor.
  14. Running Dead MOD

    İNSAN BOYUNA YAKIN OTLAR Değişik bir hava katacağını düşündüğümüz insan boyuna yakın otlar eklendi. (Oyuncuların isteğine göre geri kaldırılabilir.)
  15. Running Dead MOD

    ARTIK BASELERİNİZ TAMAMEN GÜVENDE Daha önce base duvarlarının kırılamama özelliğini getirmiştik. Yine bir ilki gerçekleştirerek base kapılarına taktığınız kilitlerin HackSaw (Testere) ile kesilme özelliğini tamamen ortadan kaldırıyoruz. Moda eklediğimiz bir kod sayesinde artık kilit kesmek isteyen kişi 1 dakika boyunca yine kesme animasyonunu bekleyecek. Ancak animasyon tamamlandığında hırsız için pek hoş olacağını söyleyemeyeceğiz. Çünkü animasyon bittiğinde kilit hala kapınızda asılı, base iniz tamamen güvende olacaktır